BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 21, 2009

Ramadhan Menjelma

Salam,
Arini, dah pun Hari Jumaat.. dan yg paling penting sok semua umat Islam mula berpuasa.. Bulan Ramadhan..Bulan yang penuh dengan Ibadah.. Penghulu segala bulan..

Esok, bermula lah aku berniaga di Pasar Juadah Tasek Kesuma Semenyih.. Bulan Ramadhan..Bulan penuh Rezeki.. (dulu aku agak mengeluh,pabila bulan Ramadhan tiba,aku takde income) Tp skang, aku sedar..aku sendiri yg silap..Allah sentiasa memberi rezeki kepada seluruh umatnya.. Aku sendiri yang tak berusaha..Astaffirullah..

Segala persiapan telah pun aku buat.. banner pun dah siap..aku buat 2 skali..Thanks sayang sbb tlg designkan salah satu banner utk saya..Cantik sgt.. Cuma aku jadi tak puas hati..sbb kale yang aku nk tak dpt.. Backround banner tu sepatutnya warna oren..tp jd kemerahan lak..takpelah.. janji leh pakai..
Untuk memastikan kualiti n kesedapan..arini aku dah suh pekerja aku masak nasi ayam madu tu.. Sedap..cuma aku perlu tambahkan beberapa perkara sikit supaya lebih sedap..baru org dtg n dtg n carik..kan? InsyaAllah...

Malam td.. aku lepak surau.. solat n baca Yassin.. pastu lepak ngan khairah2 surau.. Sempat gak aku tlg drg kemas2 utk persiapan Terawih esok malam.. Ya..Sok adalah malam pertama yang paling mengasyikkan.. Aku akan pastikan aku dapat menghadiri Terawih malam ni dan mlm2 berikutnya..InsyaAllah..

Pastu , Aku g puduraya..Amik my Sayang..lepak sat kat McD.. layan Bubur Ayam.. syok orr.. Pastu aku dpt sesuatu dr dia.. Pin kartun..Bas Sekolah n Lolipop..comey....aku terus pki kat baju.. smpaikan bila smpai umah mama tanye..Kamu ni pergi amik Ira ke g mane..siap ada pin kt baju..aku sengih jer.. Sape2 nak pin tu leh order ek.. Link aku akan bagi kemudian..
Anyway.. Kepada Semua.... Saya.. Mohd Aminurashid b Ahmad Ramli memohan beribu Kemaafan daripada anda semua.. Maafkan seggala silap2, kata, perbuatan dan segalanya.. Mungkin ini Ramadhan kita yang terakhir..Sape tau..Semoga dengan kemaafan yang diberi dapat menenang kan hati kita dan diriagar dapat menjalani Ibadah Puasa dengan penuh Keinsafan.. InsyaAllah...SubhanaAllah, Walhamdulillah, WalaialahailAllah, Allahu Akbar...

Amin

3 comments:

unkown girl said...

muka laki yg bwk banner tu cm kena pakse je...hahaha

Acid Ramli said...

mc2 la ko rara...

unkown girl said...

betol la..