BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 29, 2009

Dating..Jalan..Sedih

Pagi lg aku dah bangun.. tak cukup tido sebenarnya... Tapi semangat nak jumpa My Sayang.. hehehe
Pas sahur n Solat Subuh aku terus siap2..

sempat lg possing kt dlm bilik sblm kuar

sementara tggu my syg siap..lepak kat blkoni tgk permandangan ...

permandangan sekitar Puttrajaya P9 (pagi ..hujan)

Dalam kete aku sempat main2 ... Kamera laaaa!!!!

erm..sorok muka ek..takpe.. like i said.. i will post it in my blog..
____________________________________________________________________
Gambar ni aku amik sebelum aku kuar dr pagar umah aku..Comey jer
Rupanya ini gambar terakhir aku dpt snap...
Petang td my mom n sis, jumpa si Kitten (nenok) dah terbujur kaku
kuar darah kat mulut..mata berair(tahan sakit kot) cedihh!!!!!
Patut la masa aku blik td tgk Si Ibu(uling) merayau sendiri2..n aku tak nampak si Nenok..




1 comments:

Rahsia.hehehe said...

eeiiii...!! die letak jugak..!! nak kene awak nih. hiyah! hiyah!