BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 7, 2009

Acid Ramli


salam..
- Hari ni hari Jumaat..
- Ya Allah..Ampunkan segala dosa dosaku padamu
- 7 Ogos 2009 sudah..
- Hari terakhir persekolahan bg minggu ni
- Mlm td aku telah buat sesuatu yg sepatutnya aku buat 10 tahun dulu
- Smalam aku yang berbadan besar ini telah masuk ke dlm longkang..menyelamatkan anak kucing
- Kesabaran, keimanan, Ibadah, Syukur kepada Allah S.W.t
- Cuaca mula mendung
- Ada appointment ngan manager Court Cheras(malasss)
- Mlm ni nk g Putrajaya nk jumpa penganjur pasar malam
- Arini aku telah cipta Air Soda Biru..sengget
- Still pening kepala ngan masalah2 utang..cool..
- Ingin melupakan segala kenangan pahit..blah ko..
- Bergaullah dgn komuniti sekeliling anda..tak rugi
- Bila terasa rindu ku terbayang dirimu...
- Terima Kasih semua.. Ampunkan segala salah silap aku pada korang..
- Ya Allah ...Jauhkan Kami semua dari simtom2 H1N1.. Subhanallah..
- Mama n Babah... fahamilah anakmu ini..hehehe
- Aku amat mencintai wanita ini.. Dialah penyeri hidupku sampai mati
- Ya Allah.. semoga perjalanan hidupku di permudahkan oleh Mu.
- Ya Allah.. Murahkan rezekiku ini dan berkatilah rezeki Mu utk ku..

Mohd Aminurashid b Ahmad Ramli........

0 comments: