BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 11, 2009

Koro2 di 'Tag'.....

1,Bekas kekasih saya adalah
~ Dah takde makne dah pun.. watper nk jawab

2. Saya sedang mendengar
~ Suara kekasih hati saya (tgh gayut) mengomel...(mangambil kesempatan dlm situasi)

3. Mungkin saya patut
~ Tido...dh 2 mlm tak cukup tido....

4. Saya suka beli
~ Komik...sbb dia besssttt!!!

5. Sahabat-sahabat baik
~ Sesiapa saje yg baik ngan aku adalah sahabat baik aku yg baik lg baik...

6. Saya tak paham
~ Kenapa sy tak faham2 jugak...

7. Saya kehilangan
~ Kehenseman aku hilang bila mata aku bengkak...bukan mengintai tau...

8. Ramai yang berkata
~ Semangat!

9. Makna nama
~ Mohd Aminurashid = Yang Amanah lagi Pintar

10. Cinta itu adalah
~ Anugerah Allah yang sangat indah & tak ternilai harganya(pinjam gak syg)
~ Usha kat blog aku abis@ bawah

11. Di suatu tempat
~ Ternampak baju tergantung...My Target...

12. Saya akan
~ Bekerja esok mcm biasa..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
~ Hmm... syurga yg kekal abadi..? (sama gak)

14. Telefon bimbit saya
~ Nokia Music Express 5310 / Samsung X160

5. Bila saya terjaga dari tidur
~ Carik hp n check pukul berapa, ada miscall tak, ada msg tak...

16. Saya paling meluat apabila orang
~ Yang tak mahu kalah bila bercakap dan bercakap besar...cthnya..bile aku bgtau aku beli laptop terbaru, dia punya lagi baru...bila aku tahu kate aku pakai kete power,dia lg power...huh!!

17. Pesta/Parti adalah
~ Pesta =kumpul ramai2 n menikmati
Parti..=parti tupperware..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
~ Anak kucing aku yg nk bergaduh ngan aku... psst ...grrrr

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
~ 20-an...pengalaman demi pengalaman aku dapat...

20. Hari ini
~ Cuaca panas sangat...aku blik keje lambat...

21. Malam ini saya akan
~ Klu diikutkan waktu skang ni.12.16am..apa lagi..tidoo laaa

22. Esok pula saya akan
~ Pergi sekolah... Aku kan cikgu makan a.k.a pakcik kantin

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
~ Masih lurus lagi rambut aku rupanya...

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan paling best ialah
~ Genting - sy berkenalan ngan kekasih sy disana...

26. Makanan Barat atau Jepun
~ 2-2 bole...layan....zass

27. Bilik yang terang atau gelap
~ Terang..sbb aku leh nampak semua2.. gelap tak best..

28. Makanan segera adalah menggemukkan
~ Segera....Pantas..makan... ish ish ish

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~ Please please please...kamu jgn nakal.. hehehe..amboiii...

2 comments:

Sayang awak said...

OOoooo....bekenalan kat Genting....ramai awek g sana masa tu..

Acid Ramli said...

awak jer