BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 16, 2009

Tension!!!!!!!!!!!!

salam,
arini aku tension sgt2.. mcm2 hal.. payment tak dpt.. sale rendah..modal tak cukup, Yang paling aku sakit hati.. bile aku col kerani yg bertanggungjawab menguruskan claim aku tu, kerek lak ngan aku... huh!!

So sebelum aku mengamuk(dah kene dah pun kt pekerja aku), aku cuba melepaskan tekanan aku dgn 'mencuci longkang" Ya!! betul Aku cuci longkang arini... tiap kali aku menghayun menyapu longkang tu aku buat dgn penuh semangat.. seolah olah segala tekanan dan stres aku tu mengalir sekali kedalam lubang longkang tu....

Msalah tu takkan hilang pun walau aku jadi gila sbb tekanan ni... tp sekurangnya stress tu berkurang n aku dapat rileks dan berfikir utk menyelesaikan masalah2 aku yg berjuta juta Lemon....

Skang aku dah lega ckit.. jap lg aku nak mandi...solat.. pastu sambung keje aku.. Arios..

p/s Arini, awek aku balik kl... seronoknya aku.. ada sesuatu yg aku nk buat ngan dia... tp tgk pada keadaan dulu.. klu ok.. aku buat... InsyaAllah...lg satu, dia pernah ckp kt aku.. kali ni dia balik, dia nk dok umah jer..takmo g memane(aku mula terfikir utk menunaikan hajat dia tu) tp bila aku tanya balik utk dptkan kepastian dia, dia teragak agak n errmmmm... Yelah tuuuu...Sayang!

0 comments: