BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 1, 2009

Yong Tau Foo punya cerita

Salam,
Balik semula pada citer Pasar Ramadhan.. Dari nasi Ayam..tukar Nasi Tomato..tambah Asam Pedas...Tambah lauk... Masih mengecewakan aku.. Masih tak capai target aku..

Akhirnya..setelah berfikir..dan.. minta pendapat org lain..Akhirnya ktrg dpt idea.. Ada bro murtabak tu suggest aku wat Yong Tau Foo.. sebab kt situ takde org jual makanan tue..
Aku lak dah mmg ada brg2 n kelengkapan utk Yong Tau foo...

So start..29 ogos aritu.. aku buat perubahan drastik..Aku tukar menu... Semua tukar..

Alhamdulillah.... aku berjaya..Sale aku pun agak memberansangkan... Chaiyok Acid...


Gerai aku dgn menu baru..


Yong Tau Foo..perubahan drastik


Brader Lai Chi Kang..Masyuk wooo..Satu hari leh jual 100 ke 150 bungkus X RM2.50?


P/S gambo aku n gambo costumer berduyun duyun takdo laie..sebab takde org yg nak snapkan.. takpe..nanti aku akan update post ni ngan gambo2 kemudian..

Assalamualaikum...

Yang tersenyum...

2 comments:

Saya said...

tahniah awak.. bile kita dah berjaya jgn lupa bersyukur =)

Acid Ramli said...

sy x lupa... Insyaallah