BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 4, 2009

Arini mcm-mcm

Arini mcm2 jd...

kul 2 aku siap2 kuar nk g keje.. call mama.. mama tak dpt blik lg.. ada lawatan dr org JPS.. so kene wat plan B... Aku kene g amik si Hijau kat bengkel.. dah 2 minggu tersadai kat bengkel .. Radiator bocor.. warhhh.. duit lg..

Si Hijau yg dah ditukar radiator baru..
Radiator yg bocor.. kasi hantar besi buruk daaa

Sampai bengkel, tak siap lg.. tggu lg.. sampailah kul 4.30 ptg.. dh lewat sgt ni..gerai tak bukak lg.. siap jer aku terus bayar bil.. fuhh.. terbang rm1300..siap servis aircond n tukar minyak itam..

Amik rosli terus shot g Semenyih.. tp.. sampai jer kat Cheras.. Tempressure naik.. arghh tersadai lg.. col pomen n tggu dia dtg.. so aku amik keputusan.. tak bukak gerai arini.. huhuhu tak syuk aku arini..

Pas setle..pomen tu pun dh buat aper yg patut.. dah boleh jalan balik.. aku pun balik.. sebelum tu singgah jap lawat kawan2 niaga kat pasar juadah Batu 9.. Cekgu sepol Pendek.. Dia niaga ayam percik.. Sedap woo..

Bila dah masuk pasar juadah, mula lah macam2.. pandang tu nak, pandang ni nak... at last aku beli sup Gear box, Kuih pulut Inti, Satar n air tebu.. Call mama, ma dah masak nasik dah.. okla tu..aku dah beli lauk..

Terus balik umah, berbuka ngan mama.. Semenjak puasa tahun ni, br la dpt aku berbuka kat umah.. best woo...Klu tak asyik buka kt gerai jer.. takpe.. kadang2 tu bila kita nakkan sesuatu perlu ada pengorbanan.. Cahiyok.. Esok niaga blik.. Insyaallah..

Sup Gear Box....syok orr

Pulut Inti 40 pocen satu


Satar.. kl punyer..paham2 jer la..

ALhamdulillah....



0 comments: