BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 25, 2009

kilang dan krismas

salam,

tajuk menarik tak?

hahaha.. takde pape pun.. suke2 jer letak tajuk tu...

24 dis

aku bgn lewat.. bgn2 bah dah siap nk ajak aku g semenyih.. clearkan brg kat kilang... kilang tu kedai yg kami sewa utk jdkan tmpat penternakan cacing n baja kompos.. tp tak jd..

pas bgn.. aku minum air kosong jer.. pasal aku msih dlm tempoh berpuasa utk medical checkup..

sampai kilang.. mula bekerja.. tak tahan punya pasal aku beli teh o ais limau.. mulut dah pahit psl minum air kosong jer..

ptg blik umah..kelaparan... angah masak kari ayam.. layan

cik noi n cek tono dtg umah.. borak2 ..aku join jap.. sambung blik gayut..

25 dis..

krismas la sgt...

teringat dulu2 bila mlm perayaan jer.. ada jer prog.. huhuhu..zaman kejahilan... skang tak lg.. cukup2 laaa

Birthday Kak Sally aka mummy Sally ............ Yang ke?? tanye dia... hehehe
Happy Birthday...

skang dah pukul 1.22 pg...
nak tido..

dr siang batery hp abis.. so takde gambo...

0 comments: